Asikkalan kunnan henkilöstön vuosimuistamisjuhla toi kiitokset ja ansaitun huomion pitkille työurille
Asikkalan kunnassa on joka vuotiseen tapaan vietetty jälleen henkilöstön vuosimuistamisjuhlaa. Maanantaina 11.5.2026 Vääksyn Yhteiskoululla vietetyssä juhlassa muistettiin työntekijöitä, jotka ovat vuosien ja vuosikymmenten ajan tehneet tärkeää työtä kuntalaisten hyväksi.
Asikkalan kunta on kiitollinen henkilöstön osaamisesta, yhteistyöstä ja arjen onnistumisista. Nämä muodostavat toiminnan perustan, josta kannetaan yhteistä ylpeyttä. Pitkät työurat ovat merkki vahvasta sitoutumisesta sekä halusta rakentaa ja kehittää kunnan toimintoja yhdessä.
Merkittäviä työuria saavuttaneita oli Asikkalassa tänä vuonna seuraavasti:
- 30 vuotta: 2 henkilöä
- 10 vuotta: 10 henkilöä
- 5 vuotta: 9 henkilöä
Juhla kruunautui ateriapalveluiden toteuttamilla herkullisilla tarjoiluilla ja viihtyisillä juhlapuitteilla. Kunta kiittää lämpimästi kaikkia juhlassa huomioituja sekä koko henkilöstöä pitkäjänteisestä työstä ja sitoutumisesta.
Lisätietoja:
Hallinto- ja henkilöstöpäällikkö Heidi Huldén, p. 044 778 0229, heidi.hulden@asikkala.fi